If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Е купих я!Утре се реда в кат.Може ли някой да ми каже къде да отида за да намеря Бобо,всички много го хвалят и мисля да отида той да ми я обслужи.10х за адреса предварително.....и да ми е честито все пак
По-добре си търси някой, на който да кихнеш да ти помогне с регистрацията. Има хора с канали там. Държат коли само да могат да спират другите бутат пред тях техни клиенти.
Служителите на КАТ им се умилкват като на работодатели, даже като стане задръстване каквото се разпоредят тея пичове така махат онези с палките.
Ако си решил сам да се бориш бая дни ще висиш и ще те пререждат.
Абе както казва един - Аз влизам в КАТ през изхода!
Тарифите са незначителни сравнени с висенето. Пък и ако си мн отворен ще ти начупят колата.
Регистрирах я.14 часа,но поне го
отметнах.Сега вече почва стягането.За жалост излезнаха доста неща.
Сега с тия заграждения има ли пак пререждане и уреждане на "наши хора" - опиши ако обичаш какво е по различното сега при обслужване на едно гише - как протече регистрацията , че скоро ще регистрирам и аз
Бях там в 5:30 и тръгнах от под моста на кръговото.До 10 часа не мръднах.Но са пусна ли и 10-те канала и в 15:30 бях на канала за печат и определяне на канал.Излъгах че съм на първи и предредих 7 коли чакащи за печат.На канала минах предпоследен.Цените за задна врата са от 150 до 500 лв.(Имам много силен човек на канала и той ми каза 150,а ми е познат...дамек купуваш поне 3-ма за да влезеш).За 850лв отиваш и си взимаш докоментите(без канали,опашки,такси и т.н.Само гражданска и сам си слагаш номерата).Няма смисъл.Така,занчи последните коли за канал ги спират към 15:00...15:30.Касите за обработка на стари талони,декларации и определяне на канал са до 16:00(демек като спрат колите в 3 илаш 1 час за да си предадеш всичко).Каналите свуршват в 17:00(задължително си изчистете номера на рамата и двигателя иначе ще търкате като мене като луди с парцалчета).Плащане за номера и талон и получаване на такива става до 18:00...18:30.Поставят номера до края на колоната която е влязла.
ВНИМАТЕЛНО ПРЕГЛЕДАИТЕ ДАЛИ СИ НОСИТЕ ВСИЧКИ ДОКУМЕНТИ.ВНИМАТЕЛНО ВПИСВАИТЕ ДЕКЛАРАЦИИТЕ И ВСИЧКО ОСТАНАЛО ЗА ДА НЕ ИЗГОРИТЕ ЗА ДРУГИЯ ДЕН.
Ако имате друго питаите.Сега малко ще сменя темата.Смених си накладките-задни(хора...ходете на сервиз) и въздушния филтър...колата получи тяга но малка.Утре сменям ангренажи,ролки,масло и филтри и се надявам да тръгне с това ускорение за което толкова се пише във форума.Истината е че турбото се включва,но колата вместо да лети се мъчи между 2000 и 3000 оборота.След като смених въздушния филтър на 3-та се осети осезаемо бързо набиране.Не е карана 3 месеца и както казах не съм сменил маслен и горивен филтър.Как мислите дали ще се оправи след смяната и ако не какво да правя след това-диагностика,дебитомер...незнам.
Бях там в 5:30 и тръгнах от под моста на кръговото.До 10 часа не мръднах.Но са пусна ли и 10-те канала и в 15:30 бях на канала за печат и определяне на канал.Излъгах че съм на първи и предредих 7 коли чакащи за печат.На канала минах предпоследен.Цените за задна врата са от 150 до 500 лв.(Имам много силен човек на канала и той ми каза 150,а ми е познат...дамек купуваш поне 3-ма за да влезеш).За 850лв отиваш и си взимаш докоментите(без канали,опашки,такси и т.н.Само гражданска и сам си слагаш номерата).Няма смисъл.Така,занчи последните коли за канал ги спират към 15:00...15:30.Касите за обработка на стари талони,декларации и определяне на канал са до 16:00(демек като спрат колите в 3 илаш 1 час за да си предадеш всичко).Каналите свуршват в 17:00(задължително си изчистете номера на рамата и двигателя иначе ще търкате като мене като луди с парцалчета).Плащане за номера и талон и получаване на такива става до 18:00...18:30.Поставят номера до края на колоната която е влязла.
ВНИМАТЕЛНО ПРЕГЛЕДАИТЕ ДАЛИ СИ НОСИТЕ ВСИЧКИ ДОКУМЕНТИ.ВНИМАТЕЛНО ВПИСВАИТЕ ДЕКЛАРАЦИИТЕ И ВСИЧКО ОСТАНАЛО ЗА ДА НЕ ИЗГОРИТЕ ЗА ДРУГИЯ ДЕН.
Ако имате друго питаите.Сега малко ще сменя темата.Смених си накладките-задни(хора...ходете на сервиз) и въздушния филтър...колата получи тяга но малка.Утре сменям ангренажи,ролки,масло и филтри и се надявам да тръгне с това ускорение за което толкова се пише във форума.Истината е че турбото се включва,но колата вместо да лети се мъчи между 2000 и 3000 оборота.След като смених въздушния филтър на 3-та се осети осезаемо бързо набиране.Не е карана 3 месеца и както казах не съм сменил маслен и горивен филтър.Как мислите дали ще се оправи след смяната и ако не какво да правя след това-диагностика,дебитомер...незнам.
Сменяй масло, ако не си го сменил още абе направо звънкай на Бобо явно мотора има неква грижа- този мотор се изстрелва от 2000 об нагоре, но едва ли е нещо фрапантно, споко, тия мотори са идиотоустойчиви, ако не е прегряван и оставян без масло може да се окаже нещо по въздуховодите на турбото, дебитомер и т.н. Успех и много да те радва колата!!
Хора,абе казват ми че след като не е карана 3 месеца като се покара малко,в един момент ще се отпуши...да не му мисля за ускорението.Мислите ли че така ще стане.Или някой с алфа 156 2.4 жтд да ми направи един тест драив с неговата за да разбера какво да очаквам от мойта.
Comment